Forsiden Om meg Blogger jeg leser Bilder Videoer Kontakt meg

Lett treningsprogramm

15.aug.2011 @ 13:29 i Blogg 6 kommentarer

Dette treningsprogramet bestor av velser som det skal gjrest 3 repitisjoner av. treningsprogramm for dei som ikkje kan jogge/drive intervaller/tungtrening. Bra muskel og forbrenningsprogram. Inntil programmet er det lurt spise sunt. Smoothie, salater, spiser litt om gongen og heller fleire gonger. Forklarer velsene n, lurer dere p noe ta kontakt. Om du ikkje klarer s lenge som eg har satt opp s ta s mye du klarer, men husk press deg. etter kvart som du blir sterkere kan du ke talet - husk at det ikkje har noe funksjon om du ikkje ker etter kvart(har funksjon men ikkje s bra resultat) HUSK - trening bygger muskler.. trenger ikkje miste kilo( muskler veger meir enn fett) men du fr finere form. Programmet bygger muskler - men er du litt lubben kan det virke som forbrenningsprogramm.





velse 1: Spre beina med 1 meters avstand menst du str p bakken/golvet. Ha hendene ned langs hofto. Hopp opp i luften mens du samtidig smaler beina og lfter hendene opp. S hopper du opp igjen og sprer beina og tar hendene med langs hofta igjen. Slik holder du p i 1 m x 3 ( betyr - du holder p i 1 minutt og tar ein pause og s gjr du det 3 ganer slik etter kvarandre)

velse 2: Begynn i "planke-stilling" og husk ha strak rygg. Hold deg oppe med trne og albuene. Lft opp eine handa og strek den ut mens du forsatt er i samme stilling. S strekker du ut den andre ogs slik at du holder deg opp p trne og handflatene. S gr du ned igjen p albuene. Ein hand etter den andre, s forsetter du opp og ned i 1 m x 3.

velse 3: Varier mellom tripping, hye knelft og spark i rompa - overgangene skal skje fort. I lpet av det 1 minuttet du skal holde p br du ha skiftet 6 ganger (foreksempel : tripping i 10s, hye knelft, 10 s, tripping 10 s, spark i rompa, 10s, knelft, 10s og trining 10 s-rekkeflga velger du selv) Du holder p i 1 m x 3

velse 4: Da skal du ta situps i 3 forkjellige former. Begynn med ligge strekt ut p golvet med beina samla langd bakken og hendene langs hofta. Nr du lfter opp litt va overkroppen skal beina og hendene ligge i same posisjon som utgangspunktet. Du skal ikje bevege dei. gjr 20 situps p denne mten

S tar du beina opp i 90 graders vinkel og tar vanlig situps - kan bruke hendene. ta 20 stykk.

Siste situpsgrippe er at du spriker med beina p golvet mest du ligger - kan ha litt vinkel i kneet fr f stabilitet, s tar du situps p sidene. Istedenfor ta situp rett opp snur du mot eine sida - s den andre.

velse 5: ligg p ryggen og be noen hjelpe deg. trenger ein partner her. Ligg p ein ledig plass p holvet heil strekt ut. be partneren din st me beina ved skuldrene dine. Hold deg fast i beina hans pog lft oppdine eigne bein opp i hendene til din partner. partnere din skal da skyve beina dine rett ned og du m bruke magemusklene fr holde beina over bakken - VIKTIG: beina skal ikkje i bakken fr det er pause. Hold p slik i 1m x 3

velse 6: Dette er ein lr velse. Du gjr utfall. Gr fram med eine kneet(slik som p bilde) og tilbake. S det andre kneet. Kan ha vekter i hendene fr trene litt overkropp?

To varianter - med benk eller uten. Lurt gjre begge! 15 by p kvar fot x 3

Alle velsene skal du gjre 3 dager i veka. Og nsker du oppn resultat s m du jobbe for det. Dette er somsakt programm for dei som ikkje kan kjre tungtrening - blittt bed om lage eit slikt program - noen som vil ha eit anna program? Og kan legge inn bilder vist det blir lettere forst -trengs det??

6 kommentarer

Postet av: l0veh3art

likens design og header som meg! hehe :)

takker for kommentaren<3
Dato: 15.aug.2011 Tid: 15:49 URL: http://l0veh3art.blogg.no

Postet av: Silje Morlandst

N er ukens blogg kret og vurderingen lagt ut! Titt innom og se om det ble deg ^^
Dato: 15.aug.2011 Tid: 16:24 URL: http://www.siljemorlandsto.blogg.no

Postet av: susann

bra blogg!
Dato: 15.aug.2011 Tid: 20:38 URL: http://susann97gullstien.blogg.no

Postet av: Tina 

sv; tusen tusen takk! :)

Dette virker som et herlig program for meg, s dette kopierer jeg og skriver ut, s jeg har det! :)
Dato: 15.aug.2011 Tid: 21:27 URL: http://zirosugar.blogg.no

Postet av: dwag

sv Tina: S bra at du likte programmet eg lagde - hper det funker fr deg ogs :) funket p meg
Dato: 15.aug.2011 Tid: 21:58 URL: http://dwag.blogg.no

Postet av: life aint easy!

Har trukket blogg vs blogg finalistene! Ble det deg?:)
Dato: 16.aug.2011 Tid: 22:45 URL: http://lifeainteasy.blogg.no

Skriv en ny kommentar

hits